Leta i den här bloggen

28 apr. 2016

SN-bollen

Hej,

Nu är det snart dags att anmäla lag till SN-bollen. I år kommer fotbollscupen att vara lördagen den 21 maj.

Även i år spelar åk 2 på fem-manna plan och det är krav på att lagen är mixade med tjejer och killar.

Anna (Charlies mamma) och Per (Maltes pappa) kommer att vara med och leda laget den 21:a maj. Det är viktigt att barnen har med sig förälder eller annan vuxen som tar hand om dem mellan matcherna och ser till att de får mat och hjälper till att hålla tiden till samlingarna. Det funkade jättebra förra året, och jag är övertygad om att det funkar lika bra i år. Blir vi fler än 1 lag så kommer vi behöva hjälp från fler föräldrar.

Anmäl till mig via mail eller sms (070-6015640). Vi måste anmäla laget senast 2 maj, så jag är tacksam om ni meddelar mig senast lördag 30 april eller så snart som möjligt.

Cupen kostar 160 kr och det går bra att Swisha till mig (070-6015640) eller lämna pengar till oss på Sötriskestigen 4. Vill ni hellre betala på konto, så hör av er till mig.
 
Om det finns tid kommer vi att samlas någon vecka innan cupen för att träna, platsen blir då på Labro.

Mer info på http://www.sn-bollen.se/

Hälsningar,

Helene (Maltes mamma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar