Leta i den här bloggen

29 apr. 2019

Klassresa bokad!

Dessa rader kommer från Jessica Isaksson:
 
Nu har jag preliminärbokat klassresan till den 13/9 2019.
 
Samling på Boda Borg är 9:45 den 13/9 och så avslutar man efter frukost och städning på lördagen den 14/9 runt kl. 10 på Boda Camp.
All mat finns medräknad i paketet från Boda Borg. Packlista och schema för dagen återkommer jag till när vi närmar oss.
Däremot önskar jag att de vuxna som vill åka med anmäler sig till mig. Jag har bokat för 10 st medföljande vuxna.


Lotta och Jenny flikar in: 
Alla elever måste söka ledigt för denna dag. Elever på Bryngelstorpskolan får en ledigtedighetslapp att fylla i vid höstterminens start och det handlar ytterst om ansvarsfrågan den flyttas från skolans personal till ansvariga föräldrar för resan. Elev som då bytt skola måste förstås söka ledigt på sina nya skola för denna fredag. 

Nytt swishnummer för pant och annat till klasskassan: 0703914713, hälsningar Tina Pedersen, Albins mamma. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar