Leta i den här bloggen

14 maj 2018

Lite info

Information om cykelparkering
Imorgon (15/5) kommer lekförrådet (som står på gaveln vid Bullerbyns ingång) att flyttas utifrån att de ska spärra av och börja bygga det nya fläktrummet. Därav kan inga cyklar parkeras någonstans på gaveln utan vi hänvisar till cykelparkeringen nedanför träslöjden i första hand och vid parkeringen i andra hand.

Information från Caroline
Jag har idag berättat för eleverna att jag, Caroline, kommer att sluta arbeta på Bryngelstorpskolan efter sommarlovet och vill så klart informera er föräldrar om detta också. Jag ska ta mig an nya utmaningar i Oxelösund, där jag kommer att börja arbeta på högstadiet. Tanken har grott ett tag och nu är det dags att ta steget, även om det är med blandade känslor då jag förstås kommer att sakna eleverna. Jag vill passa på att tacka för den här fina tiden som jag har fått äran att undervisa era härliga barn. Det är en fantastisk grupp att undervisa i. De delar så gärna med sig av sina tankar och för diskussionerna framåt med sprudlande energi. Nu ser jag fram emot ett fint avslut av detta läsår tillsammans med era barn, er föräldrar och mina kollegor.

Många kramar från Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar